Friday 20 September 2013

Neljas päev hoius

Neljandal päeval järjest hoius oli juba selgelt näha väsimuse märke. Olen päris kindel, et aasta ja kuue kuune laps ei peaks hoius käima viis päeva nädalas ja hommikust õhtuni. Hommikul pidin Ergo peaaegu magades riidesse panema, tahtis ainult minu süles olla ja hoidu viies jooksis küll kohe mängima ent kui läksin "tsau" ütlema, siis jooksis minu juurde ja ronis sülle. Isegi kasvatajad imestasid, et kust see nüüd tuli.
Lõunaunest oli Ergo ärganud nutuga ent rahunes kiirelt kui ta sülle võeti. Seda probleemi on meil kodus ka olnud.
Kui Ergole järgi läksin, siis oli ta veel memmekam kui hommikul, pikalt lihtsalt istus minu süles ja kallistas. Ei olnud tal üldse asja teistest, kui riidesse sain ta, siis kiirelt jooksis tsau ütlema ja juba ukse juures ta oligi.
Üks, mis on kindel, kui emmet silmapiiril ei ole, siis ei ole tal minust üldse asja. Kuulsin seda ka ise läbi ukse.

Otsustasin siiski, et viis päeva järjest hoius on Ergole liig ja viisin ta eile õhtul vanaema-vanaisa juurde, sest mina ise pean koolis olema. Järgmisest nädalast hakkab Ergo siis käima esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti hoius.

No comments: