Sunday 15 December 2013

Ettevalmistused jõuludeks #7


Tänane ettevalmistusepostitus räägib sellest, kuidas valmistada jõulukingitust võõrale. Nimelt osalesin ühes toredas jõulupakiloosis ja vihje kingi osas oli selline:
Minul värvieelistusi ei ole, ja kujukesed võivad küll olla armsad, aga mul ei ole neid lihtsalt mitte kuskile panna. Praktiline kingitus on üle kõige, või siis lihtsalt ka mõni armas üllatus, mille peale ilmselt ise ei tulekski :)
Mõtlesin, mis ma mõtlesin, aga lõpuks tuli vist päris hea mõte.

2014 aasta kalender. Ise kujundatud ja siis ilmutatud A4 paberile.

Märkmetahvel 15x20 pildiraamist, ruudulisest paberist ja tahvlimarkerist. Ühtlasi kasutuses kaardina :)
Mõtteterapurk 100 tsitaadiga. Kokku kogutud, prinditud, lõigatud, rullitud.
Rullitud kasutusjuhendiga mõtteterapurk.
Kingitus tuli hoolikalt pakkida, sest teele läks see postiga. Selleks sai hulk jõuluteemalist siidipaberit kasti pakitud.
Lõpuks veel pakitud kingitus.

Loomulikult sain ma ka ise kingituse.
Pakitud sellisesse armsasse kingikotti.
Sees kommikarp, et suu magusaks saaks.

Kinkekaart, et saaksin ise meeldiva kingituse valida.

2 comments:

Jaanika Malenšek said...

Mulle meeldivad kinkekaardid ja kommid, nii et mina oleksin sinu kingitusega rahul olnud :) Ja meeldivad ka isetehtud, kuhu on inimene on aega panustanud!

Anonymous said...

Aitäh! Olingi jännis ühe sõbranna kingimõttega. Sain siit hea idee ;)