Sunday 1 December 2013

Ettevalmistused jõuludeks #5



Taaskord on aeg jõulupostituse jaoks. Tänaseks teemaks on jõulukingituste pakkimine. Pange niisiis muusika käima ja asuge lugema ja pilte vaatama.
Esimesena näitan teile sellist lihtsat pakikaunistust, kus on pisikesed vimplid, mis kinnitatud pabernöörile. Kuna ma otsustasin sel aastal pakkida kõik kingitused ühesugusesse paberisse (mis on põhimõtteliselt nagu jõupaber ainult mitte päris), siis on igasugused kaunistused väga olulised.
Vimplite valmimist näete ka piltidelt ent põhimõtteliselt murrad kaunistuseks mineva paberi pooleks, joonistad sellele kolmnurgad ja lõikad need välja. Pärast kleebid siis paela külge. Tegelikult tahtsin ma hoopis teistsugust paela, aga kuna kusagil ei olnud, siis pidi see sobima. Ja kuna pabernöör kippus keerdu minema, siis ma väiksele autofännile kleepisin selle paremini kingituse külge autode multifilmi teibiga.
Nime kirjutasin sellele pakile lihtsalt markeriga.


Teisel pakil kasutasin templeid, lumehelbekujulist augurauda ja tähekleepse. Lihtne ja kiire.


Kolmas pakk sai kaunistatud minu olematu kunstiande ja rasvakriitidega, mille näppasin lapselt ;)


Neljandale pakile sai lihtsalt takunöörist lipsuke tehtud ja markeriga nimi peale kirjutatud.


Viies pakk sai kaunistatud autokleepsudega.


Kuuendal pakil kasutasin taaskord templeid ja nime kirjutasin markeriga.


Seitsmenda paki kaunistasin lumehelbega, mis välja lõigatud pakkepaberist. Juurde sai lisatud luuletus ja nimi tähekleepsudega.

Kuidas teile selline postitus meeldis? Kas peaksin veel tegema kingituste pakkimise teemalisi postitusi (loe: mul on tegelikult täiskasvanute kingituste pakkimiseks ideid ja samuti laste väikeste asjade pakkimiseks)?

 

4 comments:

Anonymous said...

Jaa! :) Ootan huviga! Mul enamus kinke juba ostetud, kuid pakkimata. Juba praegusest postitusest sain mitu head ideed, nii et ootan lisa ;)

Jaanika Malenšek said...

Hi hi, kui nunnu! Eriti armas, et näed nende pakkide kallal nii palju vaeva ja see ongi oluline :)
Ma üks aasta pakkisin ka kõik pakid sellisesse paberisse - sain vist nüüd inspiratsiooni seda uuesti teha!

Anonymous said...

Ma pakin ka kingitused tavaliselt sellisesse paberisse ja siis teen midagi ilusat peale :)

Unknown said...

Homme juba näitangi teile uusi ideid kingituste pakkimiseks!

Aga mulle hakkas ka tõepoolest see mõte meeldima, et igal aastal nii pakkida ja muuta erilisemaks.