Friday 25 October 2013

Mänguasjad 1 aasta 7 kuud

Selle postituse idee sain ma tegelikult siit blogist, kus armas Jaanika kirjutas enda laste lemmikutest tubastest mänguasjadest.

Seega, Ergo lemmikud on siin:

 Unico plus klotsid. Põhimõtteliselt on need samad, mis Duplod (ja sobivad nendega ka kokku) ent odavamad. Meil on 100 klotsiga ämber ja veel lisaks üks auto. Jõuludeks-sünnipäevaks saab vast midagi juurde :) Ei teagi, kas jõuluks valida rongijaam, autode komplekt või farmikomplekt.


Kõikvõimalikud autod. Nendega mängib Ergo rallit, sõidutab neid igalpool ja "peseb" nende klaase vatitikuga :D Väga hoolikas omanik :) Pildil on siis väike osa meie kogust :) Mõned oli ta kuskile ära peitnud.

Topsitorn. Tegelikult peaks see torn ikka kõrgem olema, aga osad topsid olid pildi tegemise hetkeks kuskile kaduma läinud. Väga hea kingitus, mille Ergo sai enda esimeseks sünnipäevaks vanatädi perekonnalt. Sellest torni tegemine on üsna selge ja nende teineteise sisse ladumine samuti.

 Fisher Price'i laulev raamat. Selle sai Ergo siis kui ta oli alles täitsa pisike enda onu perekonnalt. Näinud on see paljut (rohkelt piima ja ila) ent endiselt meeldib Ergole sellega mängida ja lauludele kaasa tantsida :)

Pealeistutav rong. Kui varem oli see Ergole rohkem muusika ja lükkamise osas meelelahutus, siis nüüd on ta selle põhieesmärgist aru saanud ja vahepeal isegi istub sellel. Kõige suurem lemmik just ei ole, aga mõned korrad päevas ikka on selle peal.

Paber ja pliiatsid/viltpliiatsid/pastakad/rasvakriidid. Neid ma pildi peal näitama ei hakka, sest paberit ja pliiatsit on ikka igaüks meist näinud :)

Ja nüüd mänguasjade juurde, mis hetkel on seisma jäänud.

Pehmed klotsid. Ergo sai need eelmise aasta jõuludeks vanaema-vanaisa käest ent erilist kasutust pole need veel leidnud. Torni laduda on neist üsna raske ent peamiselt õpieesmärgiks on nad head. Kokku tuleb seal panna kahest osast loomi ja masinaid. Kõik neljakandilised klotsid kokku moodustavad ühe pildi. Lisaks on seal numbrid, kujundeid teatud arv. Ja ühel küljel on ka selline klapike, millel on siis samal teemal kaks erinevat pilti.

 Fisher Price'i kausitorn. Kausid käivad liiga kõvasti teineteise külge kinni ja Ergo ise nendest jagu ei saa. Ainus, mille jaoks neid praegu peamiselt kasutame on värvide õppimine.

 CAT'i kopp. Ei teagi, kas see on praegu Ergo jaoks liiga suur või on kopad igavaks muutunud ent enamuse päevast seisab see ühe koha peal. Ehk tuleb ikka vaimustus tagasi :)

Millised mänguasjad on hetkel teie lapse lemmikud? Mille soovitate poodi jätta ja mille soovitaksite mul juurde osta?

4 comments:

Jaanika Malenšek said...

Tere! Nii tore on lugeda, et ma kellelegi inspiratsiooni andsin - päris tihti on mul tunn, et kirjutan vaid iseendale, kuigi ma tean, et ikka käiakse lugemas.
Ma olen viimasel ajal inimeste blogides ringi tuhlanud ja otsinud blogisid, mis poleks ainult moe ja vidina blogid, vaid midagi pere ja lastega seoses ja mul on väga hea meel, et ma sinu oma leidsin :)
Vaatan, et meil olid sarnased mänguasjad nagu sul piltidel. Eriti meeldivad mulle Fisher Price' omad, need on väga hea kvaliteedi ja ilusate värvidega ning lastele nad meeldivad väga! Usun, et kunagi leiab see kopp ka kasutust, isegi minu tüdrukutele meeldib autodega mängida :)
Mina soovitan poodi jätta kõik odav hiina kräpp. Tean, et paljud mu tutavad ostavad seda nänni lastele suurtes kogustes ja kõik oleks nagu hästi, aga kahjuks läheb see kraam kõik nii kiiresti katki ja kahju ju tegelt niimoodi raha raisata. Pean tunnistama, et olen ära visanud päris palju sindisid ja mindisisd (ehk siis võlts Barbied), mida meile on kingitud, kuna nukud lähevad paari päevaga katki. Nii, et mina pooldan pigem vähem ja kvaliteetseid mänguasju, kui odavat ja palju.

Küll sai nüüd pikk jutt! :) Aga mul on ikka hea meel toredaid blogisid leida! ;)

Unknown said...

Tere! Mul on samuti hea meel, et ma sinu blogi leidsin, sest selliseid toredaid pere ja lastega seoses eesti keelseid blogisid on väga vähe :)
Ma olen samal seisukohal odava hiina kräpiga, vanavanaema ostis lapsele auto ja see oli nädalaga katki, samas kui osta natuke kallimaid autosid, siis need peavad vastu vist isegi haamriga tagumisele :) Ergol ongi praegu vist lihtsalt selline aeg, kus ta eelistab väiksemaid autosid, sest nendega on vähem aega mängida lastud.

Anonymous said...

Tere! Tõesti hea lugemine. Ma tegin mõni aeg tagasi sarnase kokkuvõtte: http://mutukamoos.wordpress.com/2013/10/23/meie-lemmikud-manguasjad-vanuses-1-2-aastat/

Meil on ka see FP kausitorn ja samamoodi seisis kasutult, sest käib raskelt. Saatsin maale ära.

Loen nüüd Su blogi arhiivi edasi :)
Eveli

Unknown said...

Tere! Tore näha ka Sinu kokkuvõtet ja samamoodi pean tõdema, hea lugemine.
Hakkasin ka Sinu blogi esimesest postitusest peale lugema. Tore leida eesti keelne blogi, kus käsitletakse ka Montessorit.
Anne-Mari