Wednesday 16 October 2013

Üle pika aja hoidu

Ergo oli kodus 2.5 nädalat oma köha ja nohuga. Täna otsustasin, et aitab küll, viin hoidu, sest eks kui midagi on, siis kasvatajad helistavad.
Hommikul, kui Ergole rääkisin, et täna lähed hoidu, siis oli ta väga õnnelik, muudkui naeratas.
Nüüd tuleb üks aga. Hoidu jõudes oli alguses ka veel kõik ilus ja kena, lasi ilusti ennast riidest lahti võtta ja oli õnnelik, sest polnud ju seal ammu käinud. Käe otsas saatsin ta rühma ja ta jooksis kohe mängima. Otsustasin, et ütlen talle "tšau", nii pea kui ma seda öelda jõudsin läks mokk kõveraks ja hakkas minu poole jooksma. Õnneks on aga meil nii tore kasvataja, et ta võttis kohe Ergo sülle. Kui ma olin Ergo asjad tema sahtlisse ära pannud, siis rühma akendest mööda minnes nägin, et Ergo istus kasvataja süles.
Eks natuke mängis rolli see ka, et pidin ta üles äratama (ta pole pika kodus olemisega enam harjunud hommikul vara ärkama), kõht oli tühi (mina magasin ka sisse ja seega kodus süüa ei jõudnud ent jõudsime vahetult enne rühma hommikusöögi algust kohale) ja natuke oli olukord jälle tema jaoks uus.
Kõige rohkem kardan ma muidugi seda, et ta ei taha seal ka lõunal magama jääda, aga õnneks olen ma täna täiesti kodune ja saan vajadusel järgi joosta talle.

Loodetavasti läheb reedel kõik rahulikult, sest hoidjat mul talle ei ole mitte kuskilt võtta ja ise pean ikka kooli minema.


No comments: