Wednesday 23 October 2013

Mimi Baby'l külas

Kuna Ergo on jätkuvalt kodus, siis otsustasime enda vaba aega otstarbekalt kasutada. Käisime armsas Mimi Baby stuudios nende kaubaga tutvumas. Mimi Baby stuudio asub Kadriorus, Koidula tänaval, ühistes ruumides Iris Janvier'i showroomiga. Niisiis võib sealt ruumidest leida endale riided nii ema kui ka laps. Mimi Baby on nimelt Eesti lasteriiete bränd, mis on asutatud kahe noore ema poolt. Emadena teavad Irene Taal (disainer) ja Merilin Neering suurepäraselt, mida lasteriiete puhul silmas pidada. Ma arvan, et nii mõnigi ema on olnud hädas värvilisemate lasteriiete leidmisega ning siin tulevadki appi armsad Mimi Baby tegijad. Nende disainitud riided on mõnusalt värvilised ja vähemalt samas suuruses teist samasugust ei leia! Alguse sai nende pisike firma tänu internetist leitud õpetusele, kuidas teha enda vanast kampsunist lapsele jumpsuit. Sealt edasi valmistas Irene üha rohkem riideid taaskasutatud materjalidest, mida lõpuks oli enda lapse jaoks liiga palju.
Mimi Baby'l on mitu väga olulist plussi minu arvates. Esiteks on tegemist Eestis valmistatud toodetega. Teiseks on need disainerriided ent  hinnad on siiski taskukohased. Kolmandaks võid sa tänavalt leida mõne sarnase ent mitte identse riideesemega lapse. Neljandaks on enamik nende riietest pika kasutuseaga. Näiteks nende imearmsad pitspusad (mille ma kohe ostaksin, kui mul oleks tüdruk) on alguses pikkade varrukatega ja tuunika pikkuses ning hiljem kolmveerandvarrukate ja tavapärase pikkusega. Viies pluss on olulisim vast neile emadele, kellel on häda lapsele mitte selga istuvate riietega. Mimi Babyst saad valida lõike ja lasta täpselt enda lapse mõõtude järgi riideeseme õmmelda. Hind sellest ei muutu ja Sulle pakutakse välja värvilahendus :)
Mina soovitan kõigile nende stuudios kohal käia ja üle vaadata pakutavad riided, hetkel on neid küll pisut vähe, sest talvekollektsioon on alles õmblemisel ja sügiskollektsioonist enamik on juba maha müüdud. Üks lihtne põhjus, miks soovitan just kohale minna on minu kogemus, Ergole näiteks läksid täna selga riided suuruses 86-104. Nii pea kui talvekollektsioonist rohkem valmis on läheme meie igatahes uuesti piiluma!

Nüüd valmistuge aga rohketeks piltideks! Sest kõik komplektid olid nii ilusad ja Ergo oli väga tubli poseerija :)
Vot nende pükste järgi ma vist veel lähen. Kõigepealt hakkasid need mulle silma Mimi Baby Facebook'i lehel ringi vaadates. Need olid ühtlasi ka esimesed Mimi Baby riided, mis Ergole said selga pandud.
Mida Teie arvate Mimi Baby'st ja kas olete enne neist kuulnud? Kust ostad enda lapsele riideid ja kas eelistad Eesti firmasid välismaistele?

Mimi Baby leiate Facebookistinstagramist ja veebist.

2 comments:

Anonymous said...

Oi mulle meeldib see viimane pluus.

Sina vaatad tüdrukute riideid nii, et selle paneks tütrele selga. Ma vaatan poistele riideid niivisi, et "oh, selle paneks pojale selga"

Unknown said...

See viimane pluus oli vahva tõesti! Suurus 104 nii et kui Ergo võtaks kõhuümbermõõtu väiksemaks, siis läheks see talle pikka aega selga. Mõnus oli veel selle pluusi juures see, et varrukad olid venivad ja kehaosa mitteveniv ehk siis käsi saab mõnusalt liigutada ilma et miski kuskilt soonima hakkaks :)