Friday 18 October 2013

Neljapäev ja reede

Neljapäeval siiski videot ei teinud, sest veetsime aega lihtsalt toas ja see poleks üldse põnev olnud :) Täna (ehk siis reedel) viisin hommikul Ergo hoidu, köhatas paar korda, aga arvasin, et see on lihtsalt selline hommikune äratus. Igatahes asi jõudis nii kaugele, et kui mina koolis olin siis tuli mulle rühmast telefonikõne. Jah, Ergol on ikkagi köha. Õnneks ei pidanud ma kohe järgi jooksma vaid võisin lasta Ergol rahus ära magada.
Kui Ergole järgi läksin, siis rääkis kasvataja abi, et Ergo oli esimesena magama jäänud ja viimasena ärganud. Õnneks magades ei köhinud ka. Lisaks ütles ta, et loodetavasti saab Ergo ikka nädalavahetusega terveks, sest temata on rühmas kohe palju kurvem! Vot selline rõõmupall on meie kutt. Hoius teda hellitavalt kutsutaksegi rõõmupalliks ja ta suudab alati ka teised lapsed oma vanamehe naeruga naerma ajada :)
Sain ka kinnitust, et ma ei kujuta ette Ergo järsku kasvamist :D Kasvataja abi ütles, et Ergo on selle vahepealse ajaga nii pikaks poisiks kasvanud!

Kuna mul on telefon tuksis, siis pilte panna ei saa :( Tegin Ergo kunstitööst pilti aga nüüd seda kätte vist ei saa. No ehk homme hakkab see sindrinahk tööle :)
Igatahes nad kleepisid hoius lindudele terakesi (kamajahu vist oli siis veel riis ja kaerahelbed).

Uued sõnad ja laused on ka :) Küsimusele, kes lasteaias olid vastab ta: "Tädid" kui küsin, kes lastest täna kohal olid siis ütleb "Mina ei tea" No ja muidugi kõikide asjade peale on meil nüüd "Emme, anna, minu oma!"

No comments: