Thursday 31 October 2013

New in (H&M)

Tean-tean, et eelmisest postitusest on juba peaaegu nädal möödas. Aega ei olnud ja ega millestki olulisest väga kirjutada ei olnudki.
Igatahes käisin ja uudistasin natuke Postimaja H&M'i ja näitan, mis ma endaga sealt Ergo jaoks koju kaasa tõin. Asju ei ole palju, sest tal tegelikult on riideid ja ma lihtsalt ei suutnud üldse otsustada.

 Need dressipüksid ja -pluus tulid minuga kohe kaasa, kui neid nägin. Parajalt õhukesed ja ilma kapuutsita  - täpselt ideaalsed lasteaia jaoks. Boonusena tuli muidugi nende hind. Dressipluus ja -püksid kokku olid 9.95€.













































Traksid - 3.95€. Ma olen Ergole juba pikemat aega trakse tahtnud ent sobivaid ei ole varem kuskilt leidnud. Nüüd, kui need mulle H&M'is vastu vaatasid, siis sirutus mu käsi kohe nende järele. Ideaalsed! Plaanin need juba täna Ergole külla minnes "külge" panna ja loodetavasti näete siis ka "outfit of the day" postitust.


Praeguseks kõik ja loodetavasti tuleb järgmine postitus ikka varem! :)

6 comments:

Jaanika Malenšek said...

Jaa, palun tee ootd postitusi - mulle nii meeldiks osta sealt poest oma lastele positeriideid, aga mis teha, kui mul kodus kaks tüdrukut on :) Ma ise ostan lastele 75% asjadest H&M-st ning ülejäänud saan nö pärandatud riided oma elukaaslase õelt. Ütlevad küll, et H&M on odav kraam, kuid siiani on nende riided ennast täiesti ära tasunud. Minu teine lemmikpood on Lindex, kuid kahjuks seda Sloveenias pole :/

Anonymous said...

Lindexil on veebipood olemas - lindex.eu, sealt saab igale poole tellida ning tihti on ka soodustusi, mis on ainult veebipõhised.
Mina tellin Lindexist asju, sest seda poodi pole mul kah kuskil läheduses.

Unknown said...

Jaa, mulle ka meeldivad nii H&M'i kui Lindexi riided. Pean ütlema, et olen neid saanud ka Humanast ja isegi kolmandalt-neljandalt ringilt ent näevad ikka veel väga viisakad välja.
Mul jällegi on see tüdrukuteriiete asi :) Hea meelega ostaks kleite ja sukki ja retuuse, sest väikesed tüdrukud näevad nii vahvad välja! Eks see ikka ole nii, et poiste emadele jäävad tüdrukute riided silma ja tüdrukute emadele poiste riided.

P.S, äkki Sa oskad öelda, kui kõrged on 0,4l Equa pudelid? Mul endal on 0,6'ne aga tahaks kutile jõulukingiks osta ka oma veepudeli, kui see just liiga suur tema kõrval ei tundu :)

Jaanika Malenšek said...

See on küll hea uudis, et Lindexi riideid saab koju tellida. Ma ausalt öeldes varem selle peale üldse ei mõelnudki, sest koduses Tartus oli Lindex iga nurga peal :)
Huvitav, kas nad teevad netipoes ka nii häid soodustusi hooaja lõpus nagu tavapoodides?

Kui ma nüüd peast ütlen, siis 0,4 l peaks olema 190 mm. Kirjuta mulle Anne-Mari, leian sulle isegi ühe lahenduse - jaanikal@hotmail.com

Anonymous said...

Jaanika, jaa! Hooaja lõpus on mõnusaid soodustusi Lindexi veebilehel. Kuni 70% soodsamaid asju leiab. Mina sain oma tirtsule kevadel tuleva talve jaoks 1.95 euro eest uhke suure tutiga talvemütsi Lindexi veebilehelt.
Neil on aeg-ajalt ka selliseid soodustusi, et kui tellid üle 50 euro siis on kojutoomine tasuta (muidu on 7 euri). Ja päris tihti on soodustused vaid veebipõhised, nii et poodides need ei kajastugi.
Eks poodides ole nn. vanema hooaja kraami rohkem ja eks poes sobramisel ole omad võlud, aga veebist saab asju soetada endale sobival ajal, kasvõi öösel kui lapsed voodisse pandud.

Jaanika Malenšek said...

Aitäh! Selle hea nõu panen küll kõrva taha :)

Jah.. minust on ka viimasel ajal saanud täiesti netis shoppaja - kui uksekell käib, siis mõtlen, et oot mida ma viimati tellisin :D Endal juba meelest läinud!