Sunday 3 November 2013

Ettevalmistused jõuludeks #1


























Plaanin teieni hakata pühapäeviti tooma jõuluteemalisi postitusi ehk siis seda, kuidas meie valmistume jõuludeks. Teadugipoolest on jõuludeni vaid 1 kuu ja 3 nädalat, mis tähendab, et see imeline aeg polegi enam nii kaugel.
Esimese postitusena tooksin teieni enda valikud erinevatest riidepoodidest, sest Ergo pidulike riiete varusid üle vaadates selgus, et neid pole enam piisavalt. Seega asusin kammima H&M'i, Zara ja Lindexi kodulehtesid, et leida midagi sobivat. Loomulikult jäi mulle silma alla ka mitte nii pidulikke riideid.


















































Kui mina oleksin pisikene tüdruk või väikene poiss, siis just sellised üleriided ma endale valiksin. Praktilisuse jätsin seekord arvestamata ja valisin asju välimuse järgi.








































































Nagu te aru võite saada, siis tüdrukutele meeldivad mulle armsad loomadega särgid ja poiste puhul on mul nõrkus triiksärgilaadsetele pluuside vastu.














































Need on minu valikud laste jõulugarderoobi. Praktilisusest on asi enamike riideesemete puhul kaugel ent seekord ei olnudki eesmärgiks praktilisus. Tavaliselt pidude ja sünnipäevade puhul panen ma Ergo ikka väheke ebapraktiliselt riidesse, sest nii on ilus :)

2 comments:

Anonymous said...

Palju ilusaid asju, nüüd pean šhopingu ette võtma :D

Anonymous said...

Nii ilusad asjad, tahaks kohe oma pojale shoppama minna nüüd :)