Sunday 17 November 2013

Ettevalmistused jõuludeks #3

Jällegi aeg pühapäevaseks jõuludeks valmistumise blogipostituseks. Seekord jõudis aeg kingitusteni, mida olen senini varunud. Kahjuks aga ei saa ma teile kõiki kingitusi näidata, sest nende saajad loevad blogi ja saaksid tõenäoliselt aru, et kingitus just neile mõeldud on. Seega näitan sel korral vaid lastele mõeldud kingitusi.

 Nagu poisile kohane saab Ergo jõuludeks ja päkapikkudelt ka autosid. Burago auto on saadud Swedbank'i preemiapunktide eest ja paremal olevaid autosid on mul kaks komplekti, viiesed karbid ja hind oli hulgilaos vaid 4.73€

Lambakujuline rõngatorn on samuti ostetud hulgilaost ja selle hind oli 2.9€

Raamatuid on mul sel aastal varutud hulganisti. Need on minu arvates väärtus omaette ja kui alguses vaadatakse vaid pilte siis hiljem saab laps trükitähtedega raamatust ka lugemist õppida. Valitud raamatud on kõik ostetud Egmonti boksist Laps ja pere messilt, kus nende raamatute tükihinnaks oli kõigest 1€! Valituks osutusid: "Bambi ilmaraamat", "Loomalapsed öös", "Loomapusled - talu", "Loomalapsed lõunamaal", "Hello Kitty päev", "Puhhi kleepsuraamat", "Traktor Timmu vanniraamat", "Saabastega kass", "Stardiks valmis", "Minu esimene koomiksiraamat 1" ja "Minu esimene koomiksiraamat 2".

Järgmisel nädalal õnnestub mul teile ehk näidata ühe jõulukingituse ettevalmistusi ja ülejärgmisel pühapäeval ongi juba esimene advent!

Tegelikult olen ma sel aastal täiskasvanutele kingituste valimisega ikka päris hädas. Ämmale on idee olemas, aga praktikas pole ma täpselt õiget asja leidnud. Äia kingitus on välja valitud, vaja vaid ära osta. Ja siis on veel minu vanaemad ja Ergo onud-tädid. Oeh, eks kui ma lõpuks õiged kingitused kõigile leian, siis võin kergendatult ohata. Pärast jõule näitan teile kindlasti kõiki kingitusi ka! Seniks aga võite mulle anda soovitusi, mida mitte eriti kallist teie enda täiskasvanud sõpradele-sugulastele kingite? Või on kellelgi äkki mõni eriti hea isetegemise kingitus leitud?



No comments: