Wednesday 20 November 2013

Mida oodata fotosessioonist väikelapsega?


Ma pean tunnistama, me oleme küll Ergoga käinud päris palju pildistamas ent viimasel ajal stuudios mitte nii väga. Eile aga oli selline päev, kus käisime taaskord Joannal külas ja sättisime ennast kaamera ette. Kaasas oli meil veel minu parim sõbranna koos enda hoiulapsega. Olgu mainitud, et pildistamise hetkel on siis hoiulaps 2a2k ja Ergo 1a7k (peaaegu 8k tegelikult).

Kellaaja valisime selle järgi, et lapsed oleksid puhanud ja söönud ning heas tujus (umbes täpselt hommikuse ärkamise ja lõunaune algusaja vahel). Küll aga võib ette tulla igasuguseid ootamatusi, näiteks ei ole lapsel üldse mingit pildistamistuju. Hoiulapse U'ga, ei olnud mingit probleemi, alguses natuke pelgas ent välk ajas naerma. Niisiis tegi fotograaf kõigepealt eelvälgu ja alles seejärel pildi. Poole pildistamise pealt väsis küll ka tema ära ent see ei olnud probleem. Ergo oli aga tõsine pätt eile, palusime istuda, istus, aga kaamerasse ei vaadanud. Palusin seista, siis jooksis minema või istus lihtsalt maha. Kaasa ei aidanud ka uhke mullimasin, sest mulle tuli ju püüda seljaga kaamera poole. Autota pildile jääda ei taha, küpsist käest loovutama ei ole nõus ja hoidke oma piip ning prillid kui te arvate, et ma emme kuskile kaugele lasen! Õnneks Joanna vist mõne ilusa pildi ikka sai ja meie tädi Anniga saime lihtsalt rohkem poseerida. Tegelikult lasin ma küll nagu kord ja kohus Annil rohkem poseerida, kes koos minuga stuudios käinud teavad, et ma üldse ei armasta poseerimist ja mu tähelepanu hajub sellises olukorras kergelt. Enamuse pildistamise ajast siis mängis Ergo omaette autodega või istus minu süles, poole ajast mängisid nad U'ga kahekesi koos ja sõid küpsiseid jms.
Tegelikult oli vist lihtsalt halb päev, sest Ergo magas kaks korda, oli üleüldse jonnine ja nuttu oli palju. Käisime nimelt pärast Stockmanni viiendal korrusel mängimas ja sealt ära tulles vaatas vist küll kogu viies korrus mind imelikult.

See pilt on aga tehtud siis, kui Ergo veel kaamera ees püsis :)
Kui ma pildid kätte saan, siis jagan loomulikult neid teiega ka. Järgmine kord läheme stuudiosse kunagi uuel aastal. Tõenäoliselt üritan siis sellest ka video teha. Eks näis, kuidas välja tuleb.


No comments: