Saturday 2 November 2013

Oktoobri kokkuvõte

Pilt: Jan Lepamaa http://www.lepamaa.eu/


Oktoober oli selline vahva kuu, kus Ergo käis hoius vaid kaks ja pool päeva, ülejäänu ajast olime köha-nohuga kodus või vanavanematel külas. Nii palju, kui Ergo hoius käis teda kiideti ja loodeti, et ta ikka kiirelt terveks saaks, sest Ergo toob rühma naeru ja rõõmu.
Käisime palju külas: Väike-Maarjas vanaema-vanaisa juures, Ergo tädil külas ja loomulikult palju kordi minu vanemate juures. Mõned korrad käisime Ülemistes emme töökaaslastel ka külas.
Uudistasime Mimi Baby stuudios ja Postimaja H&M's.
Käisime mänguväljakutel mängimas, mõned korrad ka Uma ja Anniga.
Mängisime Play Doh'iga, soolataignaga, õppisime värve ja sõnu.

Selle kuu aja jooksul on Ergo minu arvates väga palju arenenud. Ta oskab palju paremini väljendada ennast ja enda tahtmisi (nt kui juua tahab, siis toob enda joogitassi mulle). Vaikselt harjutame ka potil käimist kuigi ma kohe üldse ei looda, et mähkmevabadus meieni enne kahte eluaastat jõuab.

Mina omaltpoolt peaksin üritama rohkem postitada ja tegelikult on mul lausa ideed olemas, vaja need vaid valmis kirjutada ja pildid lisada.

No comments: