Tuesday 5 November 2013

Novembri algus

Märkamatult on jälle mõned päevad mööda läinud eelmisest postitusest. Mis me vahepeal teinud oleme?
Ergo käis reedel hoius ent esmaspäeva hommikul otsustas tema köhida. Noh, mis ma ikka köhast last hoidu viin. Saatsin siis hoidu sõnumi, et Ergo ei tule ja pärast seda mitte ühtegi köhatust. Ergo vanaema helistas just natuke enne ärkamist mulle, et äkki tahan Ergo talle hoida viia. Mõeldud-tehtud, sest minul oli vaja õppida. Õnneks pidi mu ema täna niikuinii linna tulema ja tõi siis Ergo hoopis linna tagasi. Ühtlasi käisime hulgilaost jõuludeks mänguasju jms valimas. Ergo saab vanaemalt-vanaisalt nii vinge kingituse! Järgmisel pühapäeval üritan teile näidata tõenäoliselt ka protsessi, kui kaugele jõulude planeerimisega oleme meie jõudnud ja seega ka valitud kingitusi. Võin kohe öelda, et hulgilaost oli ikka palju soodsam mänguasju osta! Annan teile natuke aimu ka, millist kraami me kokku ostsime :)

Homme peaks Ergo jälle hoidu minema, sest minul on veel palju õppida ja siis kui Ergo kodus on võin ma õppimisest vaid unistada. Homne postitus tuleb teemal isadepäev!

2 comments:

Jaanika Malenšek said...

Hi hi, Ergol on ka Movember :)

Me ka vaikselt piilume jõulukinke - väiksem saab Lego Duplo loomaaia ja suurem tahtis Arieli nukku. Loomulikult ostma läheme soodukate ajal :P

Unknown said...

Ma ostsin hulgilaost, kus hind niigi palju odavam kui poes :) Õnneks aga oli mul ema ja ta töökaaslased kaasas nii et sain hinnast veel 15% alla. Lõpuks hoidsime ikka päris palju raha kokku.
Ma tahan ka Ergole kas Lego Duplo mõnda komplekti või siis Unico Plus'i komplekti. Unicote eelis on nende odavam hind, samas ma pole eriti mehikesi neil näinud, aga õepoja juures meeldisid need Ergole väga. Eks see lõpuks siis paistab, mis saab.